Consumers International, UNEP i One Planet Network objavili svoju globalnu procjenu označavanja reciklabilnosti i održivosti na plastičnoj ambalaži.
Istraživanje je pokazalo da samo 19% ocijenjenih etiketa daje potrošačima kvalitetne informacije za donošenje informiranih odluka o recikliranju i kupnji. Kao odgovor na ovo izvješće, autori izvještaja stvorili su pet globalnih preporuka za djelovanje kako bi se angažirali poslovni subjekti, kreatori politike i osobe koje postavljaju standarde u stvaranju boljih oznaka plastike koje čine održivost jednostavnim izborom za potrošače.
Potrošači su sve više svjesni utjecaja plastike na okoliš i žele smanjiti njezinu upotrebu. Međutim, informacije koje su im pružene za donošenje održivijih izbora nisu uvijek jasne niti se mogu djelovati, što dovodi do zabune. Nedostaje standardizacije i odgovornosti kod pojedinih robnih marki koje stvaraju vlastite etikete i polaganja prava bez certifikata treće strane. Osiguravanje boljeg označavanja važan je način potpore potrošačima da budu sila promjene.